Wysoka pozycja w Google to klucz do sukcesu
Marketing internetowy jest dziś bardzo ważną dziedziną. Wszyscy, którzy prowadzą działalność usługową czy handlową za pośrednictwem internetu na pewno wiedzą, że żeby ich firma istniała musi wyświetlać się na wysokiej pozycji w wyszukiwarce google. Każdy bowiem wie, że kiedy czegoś szuka przeważnie skupia się tylko na tych pozycjach, które wyświetlają się na pierwszej stronie w wyszukiwarce. Nikt z nas nie wchodzi na dalsze strony.
2019-04-09, 12:38

Jeśli prowadzimy sklep internetowy, korzystanie z usług firm, które zajmują się pozycjonowaniem to wręcz konieczność. Może się bowiem zdarzyć tak, że nikt nie będzie naszej strony odwiedzał jeśli nie zadbamy o to, by znalazły się na niej wartościowe teksty. A to, żeby nasza strona była czytelna, klarowna, ciekawie urządzona a przede wszystkim merytoryczna, to zadanie dla pozycjonerów i copywriterów. To oni zadbają o to by nasze strony były odwiedzane przez użytkowników internetu, zmienią cały content naszej strony jeśli będzie trzeba. 

Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie sklepów jest niezwykle istotne o czym już wiemy. Jak wygląda pozycjonowanie sklepów? Jest to zadanie o wiele trudniejsze niż pozycjonowanie innych stron. Wynika to z faktu, iż w sklepie internetowym jest dużo podstron Sekret polega więc na tym, żeby linkować dużą liczbę podstron. Pamiętajmy, że sklepy mają czasami kilkaset produktów wystawionych na sprzedaż. Trzeba się skupić na pozycjonowaniu linków do poszczególnych produktów w naszym sklepie ponieważ w ten sposób szybciej pozyskamy klienta. Jeśli klient wpisze w wyszukiwarce konkretny produkt znajdzie go w wynikach wyświetlonych w google na naszych podstronach. Ale pozycjonowanie sklepów to nie tylko pozycjonowanie linków. Musimy być świadomi tego, że równocześnie trzeba prowadzić działania marketingowe zakrojone na szeroką skalę a także skupić się na optymalizacji strony. Jednak żeby znaleźć dobrego pozycjonera. Musi to być profesjonalista, który zna się na rzeczy, tak byśmy mieli pewność, że nasze pieniądze nie zostaną wyrzucone w błoto. To nie lada sztuka, ale jest to do zrobienia. Żeby znaleźć dobrego pozycjonera warto się zasugerować opiniami innych użytkowników, bo wiadomo ile jest oszustów w internecie. 

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne jest niezwykle istotne. O co chodzi w pozycjonowaniu lokalnym? Mianowicie o to, by google zasugerowało naszą firmę komuś, kto akurat szuka takich usług w Twoim mieście. Jeśli prowadzimy hotel i ktoś wpisuje frazę w googe: hotel Warszawa to musimy zrobić wszystko by nasz hotel wyświetlił się w wynikach. To również zadanie dla pozycjonera. My musimy zadbać o to by nasze usługi były wykonywane na najwyższym poziomie, tak by klienci dawali nam wysokie oceny. Co jeszcze musimy zrobić? Skorzystać z usługi Google Moja Firma. Wybrać odpowiednią branżę, dane teleadresowe itd. Bardzo ważne jest to, żeby dokładnie określić zakres naszego działania.
Dziś prowadzenie biznesu w internecie nie obejdzie się bez działań marketingowych oraz bez skorzystania z usług pozycjonera. Ale dzięki temu że mamy dobrą pozycję w google, możemy zdobywać mnóstwo klientów. Z pewnością jest to dobra inwestycja.

Agencja PR SUNSPOT

KONTAKT / AUTOR
Damian Szary
Agencja PR SUNSPOT
124446201
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.